“Aku tak sangka ibu sanggup curang, tapi lagi sebak bila dengar jawapan ayah…”

Oleh MAISARAH AISYA

Curang ini bukan hanya mendatangkan kesan kepada pasangan tapi juga buat anak yang terpalit dalam isu tersebut.

Apatah lagi anak menjadi saksi semua pergaduhan yang berlaku dalam rumah hingga akhirnya memberi kesan kepada mental mereka.

Buat wanita ini, Fatin (bukan nama sebenar) menjadi saksi curangnya seorang ibu dan kesetiaan si ayah.

Di bawah adalah perkongsian tersebut.

Ibu dengan ayah aku akhir-akhir ni asyik gaduh je. Mesti ada sahaja benda yang tak kena. Walaupun benda kecil pun nak digaduhkan.

Bila dah besar ni, aku perasan sangat ibu dengan ayah aku tak macam dulu. Aku tak tahulah sama ada hubungan ibu dengan ayah aku memang dari dulu macam ni.

Baca Artikel Penuh